30 napos garancia
– A Póthaj Stúdióban feldolgozott / tincsezett és festett póthajakra –
30 napos garanciát vállalunk azokra a nálunk vásárolt póthajakra, melyeket speciális hajfeldolgozási eljárásokkal (hőillesztés, mikro- és nanogyűrűzés, tresszelés) rendeltek meg és azokra a copfokra is, melyeket színre festve kértek.
Amennyiben elégedetlenek lennétek a megrendelt termékkel, lehetőségetek van a póthajak visszaküldésre. A visszaküldés után szakértő csapatunk megvizsgálja a kifogásolt terméket, hogy megállapítsa az esetleges hibákat vagy minőségi problémákat.
Az alábbiakban válaszolunk a leggyakoribb kérdésekre:
1. Milyen termékekre vonatkozik a 30 napos garancia?
A garancia csak a hajfeldolgozással rendelt és/vagy egyedi színre festett póthajakra vonatkozik.
2. Milyen esetekben érvényesíthető a garancia?
- Copfban rendelt, nem feldolgozott, nem egyedi színre festett póthajakra, akkor érvényes a garancia, ha a kiszállított póthaj minőségében kifogásolható (fordult szálas, túlpigmentált).
- A feldolgozással, de egyedi színre festés nélkül rendelt póthajak esetében, kizárólag akkor érvényesíthető garancia, ha a póthaj az átvétel után nem lett kémiailag kezelve.
2. Milyen esetekben nem érvényesíthető a garancia?
Nem vállalunk garanciát a nem általunk festett vagy feldolgozott (tincsezés, tresszelés) póthajakra és a hőkárosodás okozta hajsérülésekre. Felhívjuk szíves figyelmeteket, hogy a póthajak, ugyanolyan gondos törődést igényelnek, mint a saját hajatok!
3. Miért fontos a hajfeldolgozás?
A hajak feldolgozása során csak kiváló minőségű anyagokkal dolgozunk, ezzel is biztosítva a póthajak tartósságát és alkalmazkodva az egyedi igényekhez.
3. Mennyi idő áll rendelkezésre a garancia igénylésére?
A garancia 30 napon belül érvényesíthető a póthaj kézhezvételétől számítva.
4. Hogyan lehet érvényesíteni a garanciát?
Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a garancia igényléséhez, telefonon a +36 20 821 7238-as telefonszámon, vagy üzenetben e-mail-ben vagy közösségi oldalunkon, a Facebookon.
5. Mit tartalmaz a garancia?
A garancia a póthaj cseréjét vagy az újboli színrefestést biztosítja, hibás anyag vagy egyéb hiba esetén.
6. Milyen esetekben nem érvényesül a garancia?
A garancia nem vonatkozik a szakszerűtlen hajfelhelyezés vagy gondatlanság miatt keletkezett károkra.
7. Mennyi idő alatt cserélik ki a terméket?
A csere függ a kár mértékétől, és az egyéni helyzettől. de igyekszünk minél gyorsabban intézkedni.
8. Milyen információkat kell megadni a garancia igényléséhez?
Név, rendelési szám és a probléma leírása szükséges.
9. Mi a termék visszaküldés folyamata?
Kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a visszaküldés részleteiért.
10. Mi a garancia érvényességi területe?
A garancia az Európai Unió területén belül érvényes.
A Póthaj Stúdióban kiemelkedően fontos számunkra ügyfeleink elégedettsége és a kifogástalan minőségű hajtermékek szállítása. Bízunk benne, hogy minden vásárlónk elégedetten használja majd hajtermékeinket, de ha bármilyen probléma merül fel, itt vagyunk, hogy segítsünk és mihamarabb megoldást találjunk!